Wednesday, February 9, 2011

SAYANG kaw lahh SITI FAIRUS ARIS ♥

Okay. aku nk cerita psal pemberi inspirasi kepada aku. orang yang banyak bg semangat kat aku. SITI FAIRUS thanks for everything. sepanjang CYRAA tkde ni,kaw lahh yang selalu gantikan tempat die, terpaksa dengar luahan aku,problem aku. hey, aku SAYANG kaw tahu :)

Aku pun tak tahu lah nk express rase bersyukur sebab aku kenal person mcam kaw. aku harap kite kekal bersahabat smpai SYURGA yaa. Yahoo Massenger yang mnjadi mangsa webbie kite. hari2 membebel,hari2 share problem. itu lah rutin aku skrg. everything mesti nk share dgn kaw even kite jauh skrang. haa,nak thanks jugak dekat Yahoo Massenger ni. terima kasih kerana menghubungkan aku dgn FAIRUS. hehe,

Lastly, I love YOU lahh KAWAN ! ♥ ♥ ♥ ♥



SAYA sayang AWAK lahh KAWAN :)


rindu nk webbie dgn kaw tahu

No comments:

Post a Comment