Tuesday, February 22, 2011

okay bye!

blog ni memang tempat aku luahkan perasaan je lah kan. kenal kaw tak sampai setengah tahun pun,dan2 terus rapat je kita kan. nak suka kat kaw amik masa satu hari je,tapi nak lupakan kaw kena amik mase berapa lame weh? seminggu,sebulan,setahun ataupun langsung tak boleh nak lupakan kaw.

kaw buat aku suka kat kaw macam nak mati, kaw buat2 amik berat pasal aku. everyday kite webbie dulu kan, everyday jugak kaw call aku,text aku smpai aku muak. kaw buat aku rase kaw boleh bahagiakan aku. aku ketepikan semua lelaki yang sebuk dok declare nak bercouple ngan aku semata-mata untuk kaw. tahu-tahu bila aku dah sayang kt kaw macam nak mati,kaw pergi macam tu je kan.

terima kasih sebab buat aku sakit hati, makan hati dengan kaw. kaw terus hilang macam tu je. aku tk kesah. aku redha sebab mungkin ada hikmah,tapi takpe. nanti aku tahu kaw mesti dapat balasan. and you know,i am still loving you. selamat tinggal encik EDWARD. :(

No comments:

Post a Comment