Monday, February 21, 2011

FEVER shooo ~~

hey encik FEVER, go away lah. shoo away from my life. i hate of being in illness lah. aku tak penah nak rase lemah macam ni. encik FEVER memang telah berjaya membuat saya lemah glerr hari ni. sekian terima kasih kepada encik FEVER. -,-

okay, aku bangun pagi tadi dengan berpeluh glerr dan agak lewat dari biasa. tak sedar pulak aku demam. dah tu, sempat pulak mandi,patut lah badan menggigil glerr pagi tadi. dan semasa nak turun ke bawah, aku agak kepitaman sebentar. nak sarapan pun tk ada selera makan. dah tu tadi dok berselubung dalam selimut walaupun tk pasang kipas.

sejuk lagi, aku pakai sweater tebal punya. masih lagi menggigil,malah peluh semakin laju. apasal lah aku tetiba demam panas ni. dah macam orang tk berupaya tadi. thank ALLAH sebab bagi aku dugaan macam ni. mungkin ade hikmah di sebalik penyakit yang ENGKAU beri ni. aku kena redha :)

dah sampai petang baru lah aku teringat nak mkan ubat demam. yang ni memang aku tk caya tadi. aku berjaya menelan 2 biji pil ubat demam yang gedang tu. fuhh! macam tk percaya je aku dah pandai mkan ubat pil sekarang. yeah! Wawaa dah besar lah,goodgirl ;)

dan petang ni demam aku dah beransur pulih kot. sebab dah ada selera makan yang agak tinggi tadi. panas pun dah kurang walaupun kepala masih pening. alhamdulilah, ALLAH selalu tolong hambanya yang berusaha kan. ily ALLAH



YEAH, i'm a sick girl today.
shoo yaa MR. FEVER -,-

No comments:

Post a Comment