Thursday, February 17, 2011

MAID yang amat menyakitkan hati. PART 2

sambungan kepada PART 1. yeah,hari ni hari kedua. dan aku masih lagi makan hati dengan MAID abg aku yg sgt berwibawa tu. ade ke patut pagi td aku yang kena siapkan ALEESYA pkai baju & pampers semua. die ape tahu buat. semua die tk reti nak buat.

dah la pulak arini abg aku pegi hospital dengan wife die. then,aku kne lah mngadap muke die. sebuk je dok sebelah aku tgk aku online. cm cibai je lahh. dan petang itu seperti biase beliau tk reti lah nk pkaikan ALEESYA pampers. bodoh glerr kot. even adik aku yg bdak2 lah kot pndai pkaikan ALEESYA pampers. berapa kali lah aku nk mengajar. hey, dah la tknak dengar kate. sakit betul hati aku dgn die.

dan malam ni pulak, aku ajar die masak nasi goreng. tkdo maso den nak buat kerja kaw kan. haa, tk psal2 saya mnjadi guru memasak. dan ketika itu juga aku sruh die buat macam. kali ini saya tk akan berlembut hati lg. saya akan bertegas. dan saya telah berjaya. yeah! good Wawaa. teruskan ketegasan kaw tu.

haa, jangan igt aku budak 18 tahun aku tk tahu nak sound kaw lahh. start hari ni aku tknak bg kaw muka lgsung,buat jela krja kaw as MAID. sedar diri tu skit. BODOH, -,-

geram wehh

No comments:

Post a Comment