Sunday, February 6, 2011

CANDY sweet. :)

OKAY. hari aku nk cerita psal CANDY plak. actually CANDY ni bkan lah gula2 yang ade jual kat kedai tu. CANDY ni nickname untuk orang kampung aku. hee, :D

KENAL kt fb je kot. tu sume salah aku lahh. suke2 pegi add CANDY  ni. tahu2 lah haii,orang kampung aku je. haha, beliau sgt sweet tahu. seronok jgak kenal dgn die. sebab die ni kengkwan VAMPIRE aku. selalu tido lewat smpai 4 pagi kot. da bule geng same aku dah.

KALAU aku panggil die CANDY, die plak panggil aku LOLIPOP. due2 nk jgak sweet kan. entah bile kitorang start panggil nickname cenggitu tah. tp mmg betul lah, nickname tu melekat sampai sekarang. ADIK aku ckap kitorang gedik lah nk panggil cenggitu. haha, die baru tahu ke yang aku ni gedik. hee, tmbah plak dpat geng untuk menggedik. makin mnjadi2 lah gedik aku ni. tp betul lahh, CANDY mmg sweet pn.

HEY encik CANDY, I dedicate blogpost ni untuk U taw. :)


MR.CANDY


MRS. LOLIPOP

No comments:

Post a Comment