Saturday, February 19, 2011

apsal kaw nak sakit hati dengan aku pulak.

LELAKI. memang mereka semua buat aku geram je. tp ade certain yg bule harap, tu pun kengkawan yang dicintai je. eh, encik DEBOT,encik FAIZAL,encik AMMAR,encik AYIED dan sebagainya. saya tk kata anda tahu. bhaha ;p

okay,aku agak geram kerana ade segelintir lelaki yang suke2 hati nk ckap aku ni sombong. hey, aku bukan banyak mase pn nak layan korang okay. unless lah korang tu boyfie aku. dan kali dah masuk berape orang lelaki cakap aku ni sombong nak mampus. dah aku busy,tak kan lah aku nak dok melayan kaw je kan. klau kaw tu best nk bwak berburak tkpe lah jugak. ini, nak aku plak start conversation. siapa yg bodoh skarang?

then, yang dok IM aku kt FACEBOOK dulu pun kaw jugak. aku tk penah pn nak kacau idop kaw,then dengan tk semena2 nak kate aku sombong dan poyo. lagi satu,ape korang yang lelaki ni pikir FACEBOOK ni tempat kaw nak cari makwe ke. yang sebuk2 nak mintak number fon aku lahh. karang aku tk bg ckp aku ni poyo lagi. da tentu aku ni malas nk reply text korang. pastu nak touching lagi bile aku tk reply text. kaw tu jantan ke sotong,nak touching2 ni.



tk psal2 kaw famous kt blog aku ni haa.



okay then,u je la remove i bab*



klau aku nk msg boy lain ade kaitan ngn kaw ke.



dan ada satu lagi lelaki yang sangat perasan famous,yeah! beliau ni nmpak je hot. tetapi sgt lah murah kot. senang2 nk inbox kt aku. bg num fon die lahh. dah tkde perempuan lain kaw nk bg? shit je mereka semua ni. lepas ni knon die hot lah bile kite tegur. haha,wall to wall bgai lah. tk pyah beb. cube kaw mengurat cara retro plak ke. FACEBOOK ni mmg tempat kaw nk cari jodoh kan. stupid!


siapakah yang bg num kt siapa ni?


ni satu lagi,psal default pic aku kt profil pn mber2 FACEBOOK nak kecoh. suke hati lah aku letak gambar siapa jd default pic aku. aku nak tukar nama lain pn terpulang kt aku kan. sume dok menyebuk je. huhh,

i do love kristen stewart hair. ade aku kesah?


P/S: aku hanya mention kepada orang2 tertentu. lagipun ni blog aku kan. suke hati aku jelah nk merapik ape. ok bye!

No comments:

Post a Comment