Saturday, March 5, 2011

stalker paling tegar. :D






di sebabkan aku kebuntuan idea. jadi aku putuskan untuk menge-post entry tentang blog stalker aku ni. hey encik Nova, aku post psal kaw ni weh. kahkah.


beliau ni gemar kot open blog aku. kadang-kadang dia lah yg bagi aku idea untuk post apa kt blog ni. tapi idea dia memang marvelous lah. post pasal jejaka kabaret tu dia lah suggest. sekian terima kasih kepada beliau. ;)


kenal dia tak smpai setahun kot. sebab kitorang schoolmate masa form 5. tapi tak penah tegur sebab aku tak satu kelas dengan dia pun. aku start tegur dia pun after Cyra cecakap dengan beliau. tu pun  dia memalu lah konon. haha,


then, sejak tu aku je yg tegur dia. aku suka kot kacau dia dulu. dia nampak comel dengan ketinggian beliau. hehe, jangan marah ye encik Nova. :P


dan tahu-tahu lepas abis je SPM, kitorang start rapat as bestfriend maybe. tu pun kt facebook. setelah beliau tetiba je IM dengan aku. agak awkward mula-mula. tapi aku cool je kot. hehe, tengok dia pun best untuk dibuat geng. 


hey encik Nova,kaw jangan nak kembang lebih-lebih okay. ini post aku dedicated untuk kaw haa. terharu tak? kihkih. 

No comments:

Post a Comment