Wednesday, March 2, 2011

no woman no cry.

yeah! no man no cry actually. i hate all those man except my father. kenapakah? sebab mereka semua hanya tahu memainkan hati perempuan. almost all guy yang aku kenal tak boleh dipercayai.

ye aku tahu statement aku agak kedengaran seperti aku ni ANTI-LELAKI. pegi mati dengan semua lelaki. sekarang susah gilerr nak cari lelaki yang setia ataupun boleh di percayai. semua datang dan pergi camtu je. takde sorang pon yang kekal.

hey,aku taknak jadi lesbo okay. even aku benci lelaki, hati aku masih lagi ada ruang untuk seorang lelaki bertapak. walaupun bukan sekarang, mybe bila aku dah tua kerepot sok baru boleh jumpa someone yang serius dengan aku.


takpe, aku akan setia menunggu MR RIGHT aku. siapakah beliau? hanya Allah yang tahu. aku kat sini dok berdoa supaya ada seorang lelaki yang boleh aku percayai dan dijadikan teman hidup 

No comments:

Post a Comment