Saturday, March 12, 2011

i'll be back.

okay, besok aku balik kuala pilah. hometown yang sangat dirindui. otherwise, kengkawan aku dah ramai suruh balik pilah. nak jumpa lah konon. dan ada rumours yang mengatakan result SPM keluar 14 MAC ni. so,nak tak nak aku kena balik pilah jugak kan.


bt, i'll spent two weeks in subang. pegi berfoya-foya dengan anak buah aku. sampai bila agaknya aku nak jadi babysitter ni. tapi takpe, gaji masyuk kot ;)  di samping tu dapat asah bakat menjadi ibu mithali. kahkah,


rancangan masa depan, aku banyak pilihan pekerjaan sekarang. whether aku nak kerja kat skudai parade or dok kerja kat shah alam jadi manager. tapi ada je yang menghalang aku start kerja. banyak sangat lah dugaan kot.


jadi masa yang aku ada ni maybe aku spent dengan kengkawan kejap lah. nak berfoya-foya dengan boyfriend? haram. takdo sorang pun haa. semua tak boleh percaya kan. jum lah sape nak berfoya-foya tu. im just kidding.


result spm 2010? yang ni cam sial sikit lahh. punya lah lama nak tunggu announcement pasal bila result ni nak keluar. korang jangan harap nak tanya berapa result aku dapat. aku takkan jawab lah siak. spm 2010 tu,aku rasa cam lahanat je nak jawab. dewan periksa tu penuh kekejaman je aku rasa. duduk kat meja periksa pon tk sampai 30 minit,bukan nya sebab aku trlalu bijak ke hapa. sebab aku dah bongok sangat nak menjawab soalan2 yang mencabar minda tu. lupakan tentang result spm. huhh,


rasa nya macam dah ketandusan idea nak post psal apa lagi. lambat lah lagi aku nak update entry yang terbaru. don't worry, i'll be back soon :D
jadi selamat malam semua dan adios =.-


p/s : suka hati saya nak merapik apa kan. okay bye!

No comments:

Post a Comment