Friday, June 17, 2011

RUSHING + MENGGELABAH SIAK

Hari ni memang hari berlari sedunia aku rasa. Mengapakah? yeah, pagi2 lagi aku dah kena denda lari satu padang di sebabkan lewat datang sekolah hanya satu minit. Hey, aku cuba berlari dr pagar tu semata-mata nak kejar satu minit tu. Tapi tewas jugak.


Lepas tu dalam kelas Pengajian Perniagaan tadi, dan2 je cikgu dok mntak group aku buat presentation. Dah tu okay bye je la kt presentation aku. aku mana reti pape. tiba2 kena ambush camtu plak. Petang tu semua budak kelas 6 Rendah tu kena stayback untuk buat powerpoint.


Penyelesaian? Nasib baik ada GOOGLE yang membantu. dapat jugak aku duk copy paste notes2 dalam tu. takyah menaip langsung. Tapi kerja aku tu tak berkualiti lah sebab rushing pn buatnya. thank god! berjaya jugak siapkan powerpoint trsebut.


Esok! cikgu, saya dah siapkan powerpoint tu. malah boleh present kan dengan gagahnya kt depan kelas. Go WAWAA :D

No comments:

Post a Comment