Wednesday, June 15, 2011

Rakan Muda Jiran Muda

  6 Jun 2011.
- mood * excited gila nak g ULU YAM.
- akhirnya tertipu sebab kena bermalam selama 4 hari 3 malam kt kompleks rakan muda.
- pasrah abis duk kt hostel yang sgt selesa ( tangan ke bahu dgn mata ke atas)
- briefing dimulakan dengan ahli kumpulan. *how come aku buleh dapat group Sabah. aihh ==,
- roomate mmg gila2 dengan dua orang budak cina yang sporting. 
- malam di akhiri dengan LDK. Selamat Malam Malaysia :D


 7 Jun 2011
- mood * malas gila nak pagi lah.
- nak tknak kena bangun dan mandi dlm keadaan sejuk.
- aktiviti gempur di jalankan. mmg tegang urat kaki ni.
- LDK lagi kot (aku dah lupo)
- explorace yang mmg mcam siak lah. bekejaran satu kompleks tu. hadiah? nothing. ponek yo dapek haa.
- malam LDK lagi. bosan skit lah.


 8 Jun 2011
- mood * lg malas nak bangun. pagi lagi dah kena marah tk solat subuh.
- petang je ada aktiviti riadah iaitu main bola jaring bg perempuan, lelaki plak dok main futsal. (nak poco2 pn buleh)
- malam pulak suma duk pakai lawa2 sebab kitorang nak tgk wayang. title -> Merong Mahawangsa
- semua duk pkai baju kurung dengan kemeja. smart abis lah.
- semua masuk dorm tidur.


 9 Jun 2011
- pagi lagi kena packing barang nak pegi ULU YAM.
- sebelum tu kena bersih kan masjid kt ampang tinggi. buat lah kerja amal. *time ni seronok gila main air :D
- tengah hari baru gerak ke ULU YAM. kt paroi kitorang campur dengan bdak2 Anugerah Remaja Perdana (ARP)
- malam plak ada nite tracking. ( dan2 aku kena berlakon jadi budak sesat kt hutan. nsib baik ada ekin bantu aku brlakon) *sweet memoirs in RMJM.
- masuk khemah dlam keadaan berbisik, pueh smpan rhsia lakonan tu. TIDUR~~~
keadaan sebelum masuk hutan :P


 10 Jun 2011
- semua dak laki kena solat jumaat, perempuan plak dok diam2 dlm khemah.
- tp aku syok lah dok mandi manda kt kolam dengan 3 orang dak cina. suma berani mati langgar arahan fasilitator.
- penghuluwati plak, kecik besar kecik besar je mata dia pndang aku.
- petang plak kitorang ada aktiviti kembara. mmg best sbb semua kena masuk lumpur. pastu muka masing2 mcam maskot DIGI bersamamu tu. akhir sekali dapat jugak kitorang mandi sungai ramai2.
- ABAH mmg best lah ! :D
- malam plak ada malam kebudayaan, aku kena buat gempur dgn ajk lain. gila lah.


11 Jun 2011
- semua bersalaman dengan fasi. *part ni aku tk bule blah,duk nangis lah semua.
-RMJM we'll be miss you. okay bye!
Memoirs with SABAH members

RMJM DI HATIKU :D

Snap bersama Kem Komandan
Akhir eh ponek tak ingat dunio. membuto ;P



No comments:

Post a Comment