Friday, May 27, 2011

Menyesal Gila Siak!





Banyak kot yang aku lalui lepas dah lama gila tk update blog ni. Antaranya memasuki Tingkatan 6 setelah dipaksa oleh mak aku. Nak masuk U pn diorang cm tk setuju. STPM tu susah lah siak. Tambah pulak dengan budak2 kelas yang sangat lah gila kuasa especially budak perempuan. Nak sangat conquer kelas tu kan, amik sangat lah weh.

Apa yang aku sesalkan? Punya lah sengal aku tk isi untuk apply politeknik masa isi UPU tu. Pastu,apa yang mampu aku buat, melambai kat kengkawan yang dapat pegi. Masa ni lah kita dapat tahu siapa yang boleh kita jadikan kawan atau tak. Tapi aku cool lah kt skolah bersaka tu. huhh!

KAWAN datang dan pergi? first sekali aku masuk Form6 dengan Fairus, Ammar sekali ada. Pastu Fairus keluar, Ammar plak dok nak keluar pastu. Teah masuk kejap, pastu berbelah bagi nak kua lagi. Sekarang tinggal aku dengan Fida. Fida, aku sayang kaw tahu :)

No comments:

Post a Comment